چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آجر سفال نما در ابعاد و رنگ هاي مختلف

۱۰ بازديد

آجر سفال نما نوعي آجر نما است كه از خاك رس خالص ساخته و پرداخته مي شود و نسبت به آجر هاي سفالي تيغه چيني و ديوار چيني از گوناگوني رنگ و طرح برخوردار هستند. بدين جهت، به خوبي پاسخگوي نيازهاي طراحان بوده است و اكثر طرفداران نماي آجري، اين محصول را براي طراحي نماي ساختمان خود بكار مي برند.

در وبسايت آجر آنلاين (Ajoronline.com) تلاش بر اين است كه با كيفيت ترين محصولات براي خريداران آجر نما سفال در سراسر كشور ،تهيه و ارسال شود.

آجر سفال نما چيست؟

آجر نماي سفال قطعه اي آجري با تنوع الوان فراوان است و در ابعاد متفاوت توليد مي شود. با اين وجود، بدون شك در فروشگاه اينترنتي آجر آنلاين، مي توانيد محصول مورد نظر خود را در هر رنگ و اندازه اي پيدا كرده و به راحتي در پروژه خود تحويل بگيريد. در صورت نياز به استعلام قيمت آجر سفال نما،چگونگي ارسال و پكيجينگ محصول و... با مدير فروش سايت آجر آنلاين (09021684411) تماس بگيريد.

نماي ساختمان با آجر سفال زرد و قرمز

مزاياي آجر سفال نما

يكي از معيار هاي اصلي انتخاب و خريد آجر نما سفالي سطح صاف و زواياي يكنواخت و منظم آن است. آجر نما سفال قرمز، زرد، برفكي، لعابي با طرح هاي مثلثي و لوزي از رايج ترين انواع آجر سفال نما مي باشند كه در كارخانه آجر نما سفال يزد، تهران، تبريز و... توليد مي شوند.

از مزاياي نماي ساختمان با آجر سفال ميتوان به مقاومت فشاري بسيار زياد، خاصيت ضد سايش داشتن، جذب آب بسيار پايين، مقاومت در برابر تغييرات اب و هوايي و... اشاره كرد.

عوامل مختلفي از جمله تعدا قالب آجر در متر مربع با بند كشي و بدون بند كشي، پكيجينگ، كرايه و... در تعيين قيمت آجر سفال نما تاثير گذار هستند. به همين علت شما ميتوانيد براي استعلام هزينه دقيق از طريق شماره 09021684411 مستقيما از مدير فروش ما مشاوره بگيريد و پس از استعلام قيمت سفارش خود را ثبت كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.